Delen op Pinterest

Jaaroverzicht 2017: Een vorstelijk jaar vol nieuwe energie

17 januari 2018

2017 was een jaar waarin veelvuldig is gesproken over het ontwerp, de financiering én de uitvoering van Holwerd aan Zee. Ook is in 2017 de focus verder verbreed. Niet alleen de verbinding met het Wad staat hoog op de agenda, ook het verbinden van bewoners en ondernemers in het Oostelijk Waddengebied heeft prioriteit. In twee richtingen: noord-zuid met de eilanden en oost-west van De Nieuwe Afsluitdijk tot Lauwersoog. Met als doel om het Oostelijk Waddengebied tot toeristische bestemming– een ‘destinatie’ - te maken nog voordat de doorbraak in de dijk is gemaakt. Destinatieontwikkeling door breed te vertellen over de kansen van een nieuwe economie en ontwikkelingen zoals Sense of Place en andere innovatieve kansen voor de kust. Met enthousiasme, nieuwe energie en concrete projecten tot gevolg.

Lees hier het complete jaaroverzicht.

Jouw Hulp

Onze doelstelling is om Holwerd te ontwikkelen tot recreatiekern aan de Waddenzee met als gevolg een Economische spin-off genereren voor de hele regio. Met als gevolg: Leefbaarheid, banen en omzet in heel Noordoost Fryslân! Jouw hulp is welkom.

Lees meer over Jouw Hulp

Crowdfunding

Crowdfunding (ook wel crowdfinancing genoemd) is een alternatieve wijze om een project te financieren. Om een project te financieren gaan ondernemers in de meeste gevallen naar de bank om een kredietaanvraag te doen en zo startkapitaal te verkrijgen. Crowdfunding verloopt echter zonder financiële intermediairs, maar zorgt voor direct contact tussen investeerders en ondernemers.

Lees meer over Crowdfunding

Goede Ideeën

Van onderop werken aan aan sterk Noordoost Fryslân. Dat is wat we met Holwerd aan Zee graag willen. Wij dagen u uit!

Lees meer over Goede Ideeën